Post by latenaconsi on Feb 7, 2022 14:04:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Meat: Horror Escape Room ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Meat: Horror Escape Room IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode fejl alle ▞▞▞
▞▞▞ Mr Meat: Horror Escape Room 2022 version ▞▞▞
Dette spil er sjovt. Men nogle gange var jeg altid bange, hvis kød ser mig, men annoncerne er irriterende, det gør raseri, bror, kan du løse det, ikke flere annoncer... For jeg giver en karakter på 5, hvis du fjerner annoncerne, men noget er en fejl. Løs det, det gør mig virkelig gal😡
Dette spil er svært. Jeg kan ikke se nogen annoncer for at komme ind i huset, fordi jeg ikke har data, og der står, at man skal bruge haglgeværet? Jeg kan ikke skyde med den. Jeg kan opgive at spille dette spil.
Jeg vil have, at dette spil har 9 låse ved de blå døre. Så kan jeg lide dette spil for meget. Men jeg vil gerne have dette spil bedst. Engang imellem keder jeg mig virkelig til dette spil. Og jeg vil have, at dette spil har mere mysterium, fordi jeg like mistery.I håber du opdaterer dette spil.Jeg kan ikke lide dette spil for meget. Opdater venligst dette spil.Jeg vil have dette spil virkelig skræmmende.
Controlleren og joysticket var fremragende, det eneste jeg blev irriteret over var udskiftningen af tasterne. Det ene eksempel er den grønne nøgle, nogle gange kan jeg ikke finde den, og jeg kan kun få adgang til huset.
Jeg elsker dette gyserspil! Det er en af mine favoritter! Her er nogle ting, du kan tilføje til Mr. Meat, hvis du vil! 1. Baghave I baghaven synes jeg, der skal være en guillotine, et skur og en træhytte! 2. Arkaderum Der kunne være et arkaderum. Det ville foregå et sted i håndjernsrummet. Du skal finde en mønt til et arkadespil. du ville spille arkadespillet, og hvis du slog det, ville du låse et element op. 3. Ny ting i køkkenet. Det er en mikroovn!
Dette spil er et godt spil. men det er en ting, at hvis du taber noget, vil hr. kød komme dem løbende. og hvis du spiller i hård tilstand, er det svært at finde ting og flygte fra hr. kødhuset. og et faktum, at Mr meat er ægte, så det er derfor, der er rigtige billeder.
Jeg kan lide det, men jeg synes, det er uretfærdigt, hvordan hans dræbergris er hurtigere end spilleren, ellers er dette et godt spil, det ligner bedstemor en smule bedre
ville være godt at få et svar... hvilken ny menu? ser ikke anderledes ud. foretrækker denne nye jagtmusik, da gammel var irriterende. ville have foretrukket en udvidelse til området, flere kroppe, flere mennesker at redde, flere låse, ret en fejl, hvor mr meat går super hurtigt, normalt efter at have vågnet fra at skyde ham, sker ikke hele tiden. gris er irriterende kan nogle gange sidde fast, når du kommer efter dig, når du vågner i stalde, så du skal risikere at gå ud. fantastisk spilbart spil har bare brug for nye bits konsekvent.
Selvom gameplayet var godt, VAR der SÅ MANGE ANNONCER.
Jeg elsker dette spil! Har lige afsluttet den sidste slutning, men hvis jeg skulle kritisere det. Jeg bliver nødt til at bede om at ændre grisenes seende rækkevidde, det er alt for langt for, hvor hurtigt det er, og hvis du bliver fanget af det, er der ikke noget du kan gøre! (Medmindre du kravler ud af vinduet, men det er for hurtigt at komme dertil.)
Meget flot spil. Men gyserspil
Det var en fantastisk oplevelse, den kendsgerning, at tunnelen og brusk ved annonce eller det rum gav positiv udsigt til spillet. Det gjorde det muligt at passere hårdt og ekstremt typeniveau. Jeg havde lige bestået All The Mode, dvs. Ghost, Easy, Normal, Hard og Extreme i dag....Og før jeg skrev denne anmeldelse, bestod jeg Extreme Level ... Tak Kepelarians! I bør prøve Ice Scream(1,2,3,4) og Evil Nun 1 og 2; Disse 2 er lige så fantastiske som denne. Og ja, grafikken i dette spil er fantastisk med 3 afslutninger.
Det er sjovt, men når du klipper ledningerne ved døren for at redde pigen, åbnes døren ikke, så ret det
Jeg elskede virkelig dette spil så meget! Jeg spiller på min mors telefon, fordi min tablet gik i stykker, men dette spil er så fantastisk! Jeg slog det kun i spøgelsestilstand, men jeg havde planer om at prøve det i normal tilstand næste gang. Men jeg vil gerne give dig et forslag til at forbedre dit spil. Du bør gøre det, så du kan låse op for flere måder at spille på, og hvad jeg mener er, at du skal tilføje oplåselige niveauer. Jeg synes også, det ville være fantastisk, hvis du kunne tilføje en tilstand, hvor du kan spille som Mr. Meat. Og du bør tilføje mere historie til det.
Jeg kan ikke spille spillet Annoncer sparker mig bare ud af spillet, så jeg kan ikke spille
Så mange annoncer, at jeg bare ikke engang gider prøve at spille det, bare stop med at lave spil, hvis du vil sætte annoncer i dem
Det er rigtig godt indtil videre, men der er lidt at arbejde på. Når du krydser huset, har Mr. Meat en chance for at se dig gennem vægge, hvis han er udenfor. Nogle gange stopper jagtmusikken ikke. Når man går videre i spillet, hænger hele stemningen ude, inde og laboratorie op, og det bliver svært at høre Mr. Meat. Bare et par fejl.. Du kan også klatre op på grisen, føre grisen indenfor og bruge grisen til at komme til områder, der ikke kan nås. Spillet er godt, men fix dets beskrivelse.
Nameless Cat Laga glsy
Det er et fantastisk spil. Kontrollerne er meget glatte. Du kan tilføje nogle kapitler som det var i evil nun. Du kan også tilføje nogle husdyr. Det bliver mere interessant, og du kan også tilføje nogle flere hemmelige steder i huset. Tak.
شكيب
Dårligt, at dette spil ikke åbner, når jeg vælger en tilstand, så klikker jeg på afspilningsknappen, det er automatisk gået ud af spillet, det sker igen og igen
Mr. Meat: Horror Escape Room Arkade hqpe
God kamp! Men tilføjelserne holder altid pause, så jeg er nødt til at genstarte hele spillet. Det ville være meget bedre, hvis der var en gem-knap!
Mr Meat: Horror Escape Room እንቅስቃሴ ያለባቸው exa
Spillet er meget meget godt, men 1 ting jeg ikke kan lide er, at du kun giver shotgun ammunition kun tre. Jeg kan ikke lide denne ting, giv mere shotgun ammunition minimum 5, men spillet er meget, så giv mere shotgun ammunition, og det gør jeg ikke som noget andet er spillet virkelig godt
Dette spil er ikke dårligt, men det er ikke godt for folk som 3-årige, der spiller det, fordi det er for skræmmende for dem
Jeg elsker dette spil, dette spil er ret sejt, men jeg vil bare sige, hvorfor 3 stjerner? Fordi i spøgelsestilstand er der for mange annoncer, hver gang jeg skal shotgun og dræbe Mr meat, er der en annonce, hver gang jeg låser op for nogets annoncer. Dette spil er dog virkelig fedt!
Spillet er fantastisk🤘😝🤘👍😻👍👍😻👍👍😻👍 Da jeg spiller tænkte jeg, at jeg er ved at spille ind. Rael, men det ligner et puslespil meget interessant og pdduld spil for alle
Det er et godt spil meget godt, men jeg har givet to stjerner, fordi det kan gemme ved bevægelsen. Det er derfor, jeg hader det nu, jeg spiller ikke dette spil, opgrader det og kan det gemme, det er min favorit, tak!!! !!!😯😯
Ahh! Det er det bedste spil, jeg nogensinde har hørt om, jeg virkelig! Kan lide spillet, medmindre..Ah..Den har nogle fejl. flyver i himlen 3-Help,vi kan klatre i grisen,Hvilket åbenbart er en fejl. Alt dette glimt er godt for spilleren,Men det er stadig en fejl. Andre kloge, det er såååå sjovt at spille! Sæt pris på dit arbejde!
Det er et godt spil bare for mange annoncer i en tidsramme..
Dejligt spil. Og der er en meget interessant tanke om, at vi kan tage spøgelsestilstanden, og så kunne hr. kød ikke engang se os. Så flot. Dens kontroller er også gode, grafikken er så cool. Og endnu en tanke er, at vi får gratis hints ned ad tipsymbolet, og det er så fedt. Jeg foreslår alle de mennesker, der overvejer at downloade dette spil, så det, I alle venter på, bare gå og downloade dette spil.
Mr Meat: Horror Escape Room Arkadne igre uts
Sjovt og sjovt og sjovt
Mr Meat: Horror Escape Room आर्केड गेम avr
Mr Meat: Horror Escape Room არკადული taam
Itna bakwas spil duniya me kisi ne nahi banan hoga jajtakyskyskkssksakyskys første gang jeg spiller fri for en betydning af producere en god morgen til at lave papirpistol og et par mere af det samme til vores bryllup på fredag til begivenheden på fredag for resten vil køre tilbage på arbejde til vores bryllup den 1. og 1. september, da brugeren først er tilbage efter dato og dato er en klog dato for at vende tilbage på arbejde på fredag i den næste uge, og så bruger jeg også det samme nummer som jeg
Jeg kan godt lide spillet, men hvis det var mere som bedstemor, ville det være bedre, og annoncerne er forstyrrende.
Fantastisk spil!! Jeg elsker at spille det, først spillede jeg spøgelsestilstand og prøvede lidt, så begyndte jeg at spille det med mr meat på normal / let / hård tilstand og blev bedre! jeg elsker det!
så langt så godt! Jeg var glad for at høre, at The Evil Nun-skaberne overtog dette spil, og med den nye opdatering er der ingen tvivl i mit sind, at jeg vil fortsætte med at spille! Jeg sidder fast på rebet lige nu uden nogen idé om, hvordan jeg skal få det ned! Fortsæt det gode arbejde, dine spil er meget sjove! Opdatering!! efter omkring 7 eller 8 forsøg har jeg endelig slået spillet! meget flot arbejde på det, jeg ser frem til at se opdateringer!!
Værste gyserspil nogensinde. Det er så svært at løse gåderne. Du skal se tilføjelser for at løse de dumme gåder. Keplerianske gyserspil kopierer bare bedstemor. Dumt spil
Det er fantastisk, fordi jeg virkelig godt kan lide mr. Kød den vanskelige del er, at jeg ikke kan få den lille pige til denne videnskabsmand, men alligevel
Dette spil er så godt. Men Mr meat er så uhyggelig og skræmmende, dette spil er så sjovt. Jeg kan godt lide dit spil som os - onde nonne 1 til 3 , is rute 1 til 6 og Mr meat .
Det er meget nemt, og vi kan meget nemt komme i niveau. Der er masser af annoncer imellem det
Jeg har ikke haft dette spil ret længe, men jeg vil sige, at dette spil er et ret godt spil. Fantastisk grafik, lydeffekter og den udfordring, du har stillet til dette spil. Det er ligesom bedstemor, du skal løse gåder for at komme ud. Tak, fortsæt med opdateringerne.
Jeg har set folk spille det, men det lader mig ikke downloade det, jeg har plads, og det vil ikke fungere, men jeg ville ønske, jeg kunne spille et fantastisk spil, uden at det stopper
Spillet er virkelig rart, selvom dets opdateringer er ausom, men der er nogle fejl, der bør rettes, håber det bliver rettet ...:-):-
rigtig flot spil! men kan du tilføje en slags historie til det som i evil nun tak? fordi det er et rigtig godt spil, der kan have såååå mange fantastiske ideer tilføjet til det som i evil nun. og også, jeg var virkelig forvirret, da jeg knækkede spejlet på badeværelset, og jeg fandt intet våben. og jeg brugte en spids, og så fandt jeg den i laboratoriet, hvilket betyder, at du også kun skal bruge pistolen (tre gange), og det er det, indtil du får trådklipperne og tangen til at komme til kælderen. (lab)
Mr Meat: Horror Escape Room Arcade qepw
God kamp! Nogle gange ser jeg folk sige, at "annoncerne" er irriterende, men det er ikke rigtig, du behøver at slukke for WIFI, så der er ingen tilføjelse! Dette er et sjovt spil godt spillet! Tommelfinger op for dette fantastiske spil! ❤️❤️👍👍
Nå, jeg elsker virkelig dette spil, men bare få mig til at hoppe, jeg bliver ved med at tænke, at skydeknappen er til at hoppe, men bortset fra det.. er dette spil virkelig sjovt.
efter min mening er dette ikke det bedste spil, nogle mennesker inklusive mig har det samme problem, dette er også et irriterende problem. Lad mig komme til det punkt, når du når døren, kan du blive informeret i spillet om, at du skal bruge haglgeværet til at skyde glasset og komme ind. I mit spil har det ikke en skydeknap, jeg prøver ikke at sende had overhovedet, men.....kan du ordne dette. Jeg endte med at slette appen,....åh og du kan ikke hoppe. Jeg prøvede at hoppe på træet for at komme til et hul i taget, og jeg kunne ikke
Jeg vil gerne, hvis de valgte en version på alle deres spil for at gå tilbage til din favoritversion af alle deres spil
Det er et godt spil. Men..... Det stopper altid. Løs venligst dette problem.