Post by latenaconsi on Feb 7, 2022 13:58:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Recharge Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Recharge Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många guld ▞▞▞
▞▞▞ Recharge Please! 2022 version ▞▞▞
Jag har ett ärende som klagande vill dra mig ur gruppen var det enda jag inte ens har kollat de senaste månaderna och har nu försökt igen med min mamma och dotter hittills och den andra telefonen är avstängd som alltid samma sak och får nog vänta tills efter lunch och då var det länge sedan vi var lite oroliga över läget med hennes sjukförsäkring igår kväll och hon sa att vi skulle kunna få tillstånd från jurist och jurist.
Det kommer aldrig till en punkt där det ökar i svårighetsgrad. Det finns ingen utmaning för det, bara ett två-röst procedurpussel.Det är som att göra samma tiodelade pussel för småbarn.
Recharge Please! Jumboq xle
State of Survival: The Joker Collaboration સ્ટ્રેટેજી sjbw
Jag älskar inga annonser och om du inte vill ha några annonser så sätt på flygplansläge
Det såg ut som ett bra spel när jag installerade det men när jag spelade spelet laddades det inte och det stängde av min ipad om 😈 jag var du skulle jag inte slösa bort min tid på att ladda ner det ta det här som ett bra råd😃
ladda ner tips for Recharge me Please APK senaste version 2.1 för ...
För många annonser. Om bara annonser kommer att minimeras kommer jag att uppdatera betyget
Kul spel men här är bokstavligen och annons efter VARJE NIVÅ. Jag skulle ärligt talat ge 5 stjärnor om du kunde göra en engångsbetalning för att bli av med annonser för alltid. Men just nu är den mer värd 2 stjärnor.
Ingen aning om hur detta spel rankas på 4,5 men det borde rankas på 1 stjärna. Det är lätt och annonserna efter varje nivå är löjliga. Sluta skapa spel om du inte kan få dem att bli svårare allt eftersom
Jag älskar appen, men det finns alldeles för många annonser. Jag blir irriterad av att se en annons efter nästan varje nivå
För många annonser. Jag förstår att de är nödvändiga, men inte efter varje nivå. Det gör det bara värre att nivåerna tar två sekunder att slutföra. Det här spelet saknar kreativitet. Har inte ens mycket utrymme för förbättring.
Ibland behöver du WiFi för spelet men ibland krånglar det och inget annat är fel med det och jag älskar det
Spelet i sig är bra men det finns så många annonser. Om du kan få spelet att ha färre annonser skulle jag betygsätta fler stjärnor.
Trevligt pusselspel. ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER. FÅ INTE DET HÄR OM DU TYCKER ANNONSER ÄR STÖRANDE.
bra spel, även om jag redan får så många annonser på de första nivåerna. Och spelet blir aldrig svårare någonsin, skulle jag vilja| åtminstone lite av en utmaning.
Apple Pencil, specs and battery life - iPad mini (2019) review
DET ÄR ETT BRA SPEL, men under de 10+ år jag har spelat spel har annonser aldrig stört mig, förrän jag började spela det här spelet O.M.G. Du kan inte njuta av spelet eftersom du får en reklam varje gång. Kom igen grabbar.... Jag förstår att det behövs reklam men det hjälper dig inte, om folk som jag raderar spelet efter 5 varv.
Ett av de bästa spel jag någonsin spelat. Men jag önskar att det fanns en HJÄLP-knapp
Det är okej jag antar att jag skämtar om det är fantastiskt och jag har bara spelat i bara tre minuter nu. Jag slår vad om att om jag spelar det längre så skulle jag bli så glad om inte ens vara rolig att det är så roligt jag vet inte varför men det är fantastiskt tack för att du gjorde det. Jag ger den här platsen väl det här spelet om fem stjärnor. Det här är ett riktigt bra spel
... all reviews and always tries to make the game better. Please leave us some feedback if you love what we do and feel free to suggest any improvements.
Det finns inga annonser mellan nivåerna, det är bra att det är det bästa spelet någonsin
Recharge Please! Puzzel idye
Det här spelet är så fantastiskt att det är som att ladda din egen telefon bara av någon anledning jag vet inte varför det bara tar 5 sekunder och sedan är det fullt hela vägen till toppen, det är ingen mening men jag är på nivå 24 jag älskar det
Mycket reklam och lite tråkigt.
Spelet är för tråkigt 😔😑😐🤫
Spelade i flygplansläge för att se om det någonsin blir utmanande. Spelade cirka 70 nivåer på cirka 20 minuter innan de började upprepas. Ser ut att vara ett snabbt och smutsigt spel för att få dig att titta på annonser. Inget dåligt spel förutom att du får dig att stå igenom en annons längre än det faktiska spelet.
Jag gillar spelet det är verkligen avkopplande för mig det är väldigt coolt utmaningarna ger dig något svårare det är ett bra spel och jag gillar att du måste ladda fler saker än bara en telefon du kan ladda en kontroller och du har andra saker att göra du kan koppla in en brödrost och annat så kan du få golv och annat det är så coolt så coolt och väldigt utmanande😁😁 Jag är bara mållös 😁😁
Det är ett roligt spel men sladdarna går överallt, snälla fixa det!!!
Det här spelet var enkelt men trevligt. Jag njöt av att spela det. Men många av nivåerna kan inte slutföras utan att hoppa över, eftersom objektet skulle försvinna slumpmässigt eller mekaniken inte skulle tillåta det att slutföras. Alldeles för många annonser, till och med adblockeraren på min telefon kunde inte hålla dem borta.
Roligt. Men jag borde inte behöva se en annons efter varje match. Speciellt när jag säger att jag inte vill dubbla min belöning. Det här spelet är roligt men blev för girigt med annonser
Jag hatar det här spelet, det har många annonser och det är grejen o och även när det finns en annons du klickar på x:et går den till play store och det får dig att lyssna på allt och det är därför jag inte gillar det här spelet😠😠 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😦😦😦😥😥😥😥😥
Dumt spel med oändlig ström av annonser, helt klart ett av de spel som skapats för att generera annonsintäkter utan värde för användaren. Allt som allt, rent skräp!! Så onödigt som det kan bli!!
Varför jag gav 3-stjärnigt betyg: Det är lite bra men ibland släpar det efter
Support - Fiamm
Spelet är en bra tid mördare på en resa lite annonserna efter någonsin lvl är löjligt.
Anledningen till att jag gav det två stjärnor för varje gång vi försöker göra något som spelet misslyckas med blir det galet snälla fixa detta men jag hatar det snälla snälla snälla jag skulle älska spelet ännu mer om du skulle fixa
Jag har gett det här spelet 3 stjärnor eftersom det Macks det ser så hårt ut på annonserna när det är väldigt enkelt
Det här spelet är så fantastiskt! Jag begär starkt! Jag vet att jag inte har kommit så långt i det här spelet än, men än så länge njuter jag verkligen av det! Det har inte varit några annonser hittills! Och jag njuter verkligen av det! Jag kommer att spela det hela tiden! Jag kan inte vänta tills imorgon bitti med att spela det! Just nu är det för sent! Godnatt!
Pool med begränsad nivå, efter ca. 100 nivåer kommer att upprepas men nivånumret fortsätter att ticka upp. Försök inte ens utanför flygläget.
Jag har spelat 10 nivåer och varje nivå hade en annons när du är klar med spelet är kul men de borde få en annons att hända var 5 nivå snarare än 1. Det skulle vara bättre med färre annonser.
Inget mycket att göra i det här spelet. Det behöver olika roliga lägen eller något. Och behöver mer anpassning
Det är okej, men det är verkligen repetitivt och inte utmanande, jag har också en bugg att rapportera, när musen ser osten kan den gå igenom väggar...
För många annonser i det här spelet! Jag skulle inte ha något emot om de sätter in en knapp där du kan välja att titta på annonser eller inte. Du är där för att spela ett spel för att inte titta på dumma annonser 🙄. Jag är på nivå 63 och varje nivå är så lätt att ett litet barn skulle kunna göra dem. Om detta inte ändras kommer jag att ta bort den här appen 🤬
Till många annonser men kul:|
har precis börjat spela ser dum ut, jag vet inte varför men det ser dumt ut, det är därför jag verkligen gillar grafiken låg och även trist i botten och till och med röra den gav mig bara webbplatsen där annonsen var
Anledningen till att jag ger detta en 1 stjärna är för att det i princip är ospelbart. För det första har du de feliga kablarna som gör att du förlorar spelet. Det flippar ut och får ett mentalt sammanbrott. För det andra är annonserna. Alldeles för många. Sluta be om pengar och sluta försöka tjäna pengar på det här spelet bara genom annonser. Detta bör kallas "Titta på annonser Simulator" Annonserna tar längre tid än hur mycket tid du spelar varje nivå. Tillfredsställande, men trasig. Inte värt att slösa din tid på det här spelet. Jag avinstallerar rn.
Lake, Waterfall, Niagara falls - Pinterest
Det här spelet är inte ens svårt. Jag tror på allvar att vem som helst kan klara alla nivåer. Jag har helt enkelt inte tid för en värdelös app som alla kan spela. Svårt är det som gör saker bättre. Men det här spelet har inget bra i sig. Och det finns för mycket annonser, ingen har tid för det.
Det är så enkelt och avkopplande 😁 Jag kommer inte att sluta spela 😂 men älskar det och det finns inga annonser där id bara annonser om du vill ha mer pengar men jag vill inte ha mer pengar för jag vill spendera hela mitt liv med att spela det här spelet
Jag gillar idén men det tar veckor att hitta ETT svar och ibland stämmer det inte ens